L’ONDINA

12 Gen

És el nom de la meva APP, que tinc a CHIQUIMEDIA, com veureu més avall, aquesta aplicació es per a nenes i nens molt petits, i és un programari de contes infantils interactiu.

Evidentment si aquesta entrada l’he fet en el bloc que tinc especialment dedicat als IBERS, és perquè en l’espai que tinc a CHIQUIMEDIA per explicar el meu conte té alguna cosa a veure amb els IBERS, encara que només sigui l’ambientació del mateix.

Realment per fer aquest conte, no era necessari ambientar-lo en aquesta època històrica, però vaig considerar que podia ser una bona època precisament perquè en aquesta època històrica, el contacte de l’home amb la naturalesa encara era molt natural, (per dir-ho d’alguna manera) i al mateix temps començava la seva marxa vers la civilització, però això no influïa gaire en el seu entorn.

Els IBERS eren pastors, però sobretot eren pagesos, també tenien una casta guerrera molt valorada dins la seva societat, però no tenien grans exercits, ni sobreexplotaven el seu entorn per alimentar-los, els IBERS encara vivien en equilibri amb la terra, les seves vivendes estaven fetes d’adob i pedra, i quan les abandonaven de seguida tornaven a formar part de l’entorn natural d’on havien sortit, de fet si hipotèticament haguéssim de classificar amb alguna etiqueta a la cultura ibèrica, sense cap mena de dubte m’atreviria a dir que era una cultura totalment ecològica o naturista, i molt respectuosa amb el seu entorn, sense ells voler-ho ser, òbviament, però això no treu que analitzant el poc que es coneix d’ells, es pugui arribar a aquesta conclusió.

Per tant era una cultura que com moltes altres cultures del seu temps, tenia moltes possibilitats de que acabés agafant-la com a fons ambiental de la història que volia explicar per a CHIQUIMEDIA.

Vaig acabar decantant-me pels IBERS, i no per altres cultures del seu temps, per una qüestió purament d’amor, estic profundament enamorat d’aquesta època històrica, i solament em faltava que al damunt, per realitzar aquesta història, no hi hagués cap problema, i li fos tant a mida.

O sigui que ja ho sabeu, en una altra entrada us explicaré més coses d’aquesta increïble aventura, de moment us haureu de conformar amb aquest enllaç:

L’ONDINA

 

Així que Nurots meus, cuideu el vostre entorn més proper, i així entre tots tindrem un món ben bonic, Net i Polit.

Salut.

David

Deixa un comentari

